alles volgens afspraak geleverd.

de pomp werd binnen een dag geleverd, contact met de shop, telefonisch, verliep zonder wachttijden en mijn vraag werd adequaat opgelost. kortom alles wat je van een goed werkende webshop mag verwachten.

geweldig

Garantie van de pomp goed opgelost

Top shop

Snelle service Scherpe prijs

Werkt perfect

Eenvoudig aan te sluiten en doet zijn werk uitstekend

goede waterpomp

de waterpomp voldoet aan de eisen maar de slang heeft al heel gauw een klein gaatje dus meteen een lek dat is jammer

Goed geholpen,

Duidelijke website om keuze te maken,goede uitleg en snel geleverd

Prima contact via mail en snel geleverd

Onze vragen werden via e-mail prima en snel beantwoord. Uiteindelijk gekozen voor een pomp met meer druk ivm de lange afstanden van de leidingen/slangen. Erg tevreden met de DAB Jet 132 M met DAB control. Erg veel druk, waaiersproeiers reiken een meter of 8 aan beide kanten.

Topbedrijf

goede service. Vriendelijk personeel Snel geleverd

Goed geregeld, transportschade snel & goed opgelost

Vlotter was tijdens transport gebroken, direct volgende dag hebben ze vervangende pomp gestuurd.

Top, goed product

De hydrofoorpomp werd kant en klaar, keurig geleverd. DAB Aquajet 82/20 M

goede pomp voor een nette prijs

Pomp zelf is niet mis mee. Die is een cijfer 10 wat mij betreft. Heb hem echter met slang gekocht (was een pakketkoop). Was een slang met veel meegeleverde aansluitingen je je onderling ook weer in elkaar moest schroeven en waar gebruiksaanwijzing weinig/geen hulp bood. De gebruiksaanwijzing is overigens niet in het Nederlands. Kortom, heb wel even moeten puzzelen welke aansluitingen ik wel en niet in en op elkaar moest schroeven zodat het paste. Hier zou een wat duidelijkere gebruiksaanwijzing (in het Nederlands) wel prettig zijn. Daarom geen cijfer 10, maar een 9

Een goed product en prima service! En erg goede communicatie!

Zie boven.

Dikke prima!!

Wat je besteld wordt volgens afspraak geleverd. Prima DAB hydrofoor aangeschaft voor een scherpe prijs!!

Prachtding

Enorm vermogen, staat in een put met grondwater en zuigt zand zonder moeite mee en houdt de stenen bodem schoon.. De platte slang van 40 mm en 50 meter is goed hanteerbaar. Uitstekende combinatie. Dat was goed uit te zoeken in uw duidelijke site.

Zeer vlotte levering

Dat de oude pomp kapot is, kom je pas achter als je het nodig bent. De nieuwe pomp was er binnen 2 dagen (weekend ertussen). Werkt naar behoren. Blij met de vlotte service en snelle levering.

Trage follow-up

Bestel proces op website was prima. Levering pomp was niet heel snel, maar wel te doen. En nu komt het: ik heb gekocht inclusief installatie en daar hoor ik niks meer over. De pomp staat hier al een week en ik heb geen idee wanneer er iemand komt om hem te installeren.. heb wel extra info moeten aanleveren voor het installeren, maar daarna radiostilte. Ga vandaag maar eens bellen. Communicatie dus niet goed.

Alles was perfect geregeld.

Het pakket kwam op tijd aan en de inhoud was precies zoals ik het mij had voorgesteld. complimenten.

Snelle levering en goede klantenservice

Prima service en vlotte levering

Op tijd en snel geleverd. Het geheel probleemloos geïnstalleerd.

Een pomp besteld en zelfde avond nog de mail dat hij verzonden was. Alleen is bij post.nl het pakket kwijt geraakt na een korte mail wisseling hebben ze na 5 dagen een andere pomp gestuurd en die was de volgende dag geleverd. Dus heel jammer van post.nl maar wat een goede service waterpompshop.

Top service!

De slang van onze waterpomp was stuk gegaan binnen de garantietermijn en er werd keurig een nieuwe opgestuurd. Echt heel netjes!

Perfekt

Snelle levering, alles zonder problemen. Beeter gaat het nit.

Voor de geleverde producten super oplossing

Na het kwijt geraken van producten keurig opgelost Groetend Paul

Snelle levering, prima product

Gekregen wat ik besteld had en op tijd

Stationsplein 91

5211 BM 's-Hertogenbosch

Over Waterpompshop.nl

Aangenaam, wij zijn Waterpompshop.nl. In onze webshop vindt u totaaloplossingen voor de meest uiteenlopende waterproblemen. Staat uw kelder onder water door hevige regenval? Geeft uw douchekop te weinig waterdruk? Wilt u de tuin besproeien, of een zwembad leegpompen? Dan hebben wij een praktische oplossing op maat voor u. Kant-en-klaar! Wij zijn actief sinds 2011, aanwezig in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en het Verenigd Koninkrijk en hebben intussen meer dan 300.000 tevreden klanten geholpen! Dankzij ons internationale karakter, doen we veel waardevolle kennis op. De kennis die wij hiermee opdoen in het ene land, passen we vervolgens toe op de webshops in de andere landen. Hierdoor vullen de markten elkaar sterk aan en bieden wij u als klant de best denkbare totaaloplossing.